Post by compdarecringta on Feb 8, 2022 13:34:43 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Mechs ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Mechs IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fler tokens hacka ▞▞▞
▞▞▞ Super Mechs 2022 version ▞▞▞
Bra spel men det plågades av så många annonser att jag bokstavligen fruktar att spela kampanjen
Spelet är faktiskt trasigt. Jag tycker att det borde finnas fler buggfixar som i ATT KUNNA LOGGA IN och andra saker som andra kan stöta på. Fixa spelet Tacktisoft.
Betala för att vinna. 2000 tokens för 17 premiumpaket? Ja ja, pengar. Jag är ungefär nivå 33 och jag har bara runt 578 polletter från slipning utan att några polletter spenderats, och erbjudandet varar några dagar. Ja ja, pengar. Men handlar inte spel om kul? Varför är erbjudandena så dyra? För att få de erbjudandena måste jag betala pengar. Om jag vill vinna och NJUTA min spelupplevelse behöver jag dessa erbjudanden. Ja ja, pengar. Åh herregud! Det ser ut som att några spelare har köpt erbjudandet och dominerar arenan! JA JA, PENGAR.
Det är riktigt roligt men det är svåra banor!
Jag älskar det här spelet. Jag har spelat i 2 år nu. (gjort ny acc bc arena är ett helvete) men den är riktigt bra. Uppdatera det oftare. Det behöver nyare innehåll.
Jag minns att det här spelet först lanserades på PC då jag var yngre och nu kan jag spela mitt favoritspel då jag var yngre igen. Det är bara ett fantastiskt spel
Roligt att spela till en början men genom att komma längre in i spelet får du svårare baser att förstöra men det mest orättvista är att om din värmesköld går ner vid några värmeattacker får den andra spelaren oändlig ammunition och du kan inte göra någonting så är det så orättvis!!!! Om du skulle ändra det skulle jag ge ett bättre betyg.😡
jag börjar bli irriterande av fiendens skada De gjorde galen skada på mig och hälsan jag gör mitt bästa, döda dem men jag blir alltid förstörd och irriterad. Jag har fastnat på sista biome eller nivåer jag kan inte nå mer hälsa och skada de växer alltid lite + Hp så jag sluta det här spelet
Det här spelet brukade vara fantastiskt, och har nyligen gått neråt tack vare de löjliga mängderna mikrotransaktioner och inte bara detta, utan den löjliga överkomplikationen av spelet efter den stora uppdateringen, ursprungligen fanns det ammunition och cirka 200 hälsa, nu gör det inte ammunition finns och var på 4000 hälsa och strider är inte längre något roligt. det är ganska tråkigt att se ett spel bli så här.
Game efter lång tid blir ett jobb. Det är ett sjunkhål för pengar om du inte vill vänta, och även för tävlingen, och ungefär som en apa som knackar på buren - quest klokt många gånger för en godbit. Lycka till... det blir tråkigt som fan
Spelet är riktigt bra, men det är svårt att få till något bra. Det ger inte så många möjligheter att få bra legendariska grejer
Bubble Shooter სხვადასხვა uij
Tidsslöseri av värsta sort. Du måste antingen betala riktiga pengar (LOL) eller titta på tusentals annonser för att utvecklas. Sedan, efter MÅNADER av daglig aktivitet, kommer du att stängas ute från ditt konto och förlora ALLA dina framsteg. NOLL KUNDSERVICE. Gå vidare, hitta något annat som inte kommer att slösa bort din tid.
arbetade upp min bot till nivå 39 och nästan till 40. Jag slutförde normalt läge på kartan och nådde 79 procent över allt på alla lägen för kartan. spenderade pengar på att få bra redskap. ladda ner senaste uppdateringen. gick för att avsluta resten av hårdläget på kartan. slutade med att ett förlängt timglas snurrade på hjulen för att hitta ett fönster för internetanslutningsfel. Jag har fulla staplar på wifi? Jag försökte till och med slåss mot andra spelare. och fick sedan ett återanslutningsproblem. mitt skärmnamn är minotaur. avinstallerad app.
Fattar det inte, bara inte... Utvecklarna av det här spelet uppdaterar det inte. och det är ett strikt Pay To Win-spel såvida du inte planerar att ta de 3 åren det tog för mig att komma så långt utan att betala. Jag brukade älska det här spelet men det är bara en lång tid nu. Så... jag avinstallerade det. Du stavade spelet fel till Tacticsoft.
Jag kan inte uppgradera någon av mina delar, "BOST"-knappen har en bugg, fixa det problemet och ge dig 5 ☆
Ett riktigt dåligt spel överlag. Har spelat sedan jag var liten, när det var bra. Nu är det vanligt skräp så bry dig inte ens. Det enda sättet att ha kul i typ 1 minut är att slösa bort tusentals dollar (och självklart har jag inte slösat bort ett enda öre på spelet).
Så kul att leka och beroendeframkallande
Spelet brukade vara så bra innan något hände, det brukade finnas en varubutik, du kunde köpa lådor med mynten som de laddar dig med, inte längre. Kampanjen är skräp och de tog bort allt som du kan köpa med mynt, inga fler guldlådor, allt är bara premium och extra premium. Och onlinechatten fryser hela tiden och jag måste starta om varje gång. Om ni vill veta hur femstjärniga ser ut, titta på tillståndet för detta spel under 2016.
Det här spelet är otroligt fantastiskt. Bortsett från uppdateringen för att betala för att vinna, är det fortfarande intressant än alla andra spel jag någonsin spelat i mitt liv. Bra jobbat utvecklare! ❤️
det buggar hela tiden så att jag inte än kan spela spelet!!!
Det skulle vara bättre om du lade till en kista som kostar mynt. Jag blir irriterad på att vänta väldigt länge.
Super Mechs پرتحرک ccs
Skit-bh 😮
det här spelet brukade vara ett av de bästa men nu om du vill utvecklas mycket mer måste du betala eller bara mala mycket, jag hatar fortfarande det faktum att de gjorde gammalt arv värdelöst som mytiska vapen. och tvingade dig att offra dig för att få de "nyare vapnen" genom att offra gammalt arv för att uppgradera kraften på nyare föremål. Detta betyder bara att vår tid var bortkastad eftersom vi var tvungna att tjäna de vapnen då. lite tråkigt att se gamla sm dö och nyare bara dålig imp.
det är verkligen ett av dessa spel du kan spela i evigheter. lägg till några nya vapen. Jag uppskattar verkligen arbetet som lagts ner i det här spelet, det har kommit långt.
Bra övergripande spel men den gamla versionen av detta spel var bättre. Du kunde köpa exakt de föremål du ville ha och du kunde gå snabbare. Nu verkar spelet löna sig att vinna. Jag kunde inte heller få tillbaka mitt gamla konto och var tvungen att starta om.
Spelet är fantastiskt och roligt att spela. Kommer inte missa en hit där. Men det finns problem i betalningssektionen. Jag köpte ett tokenpaket värt 160 INR. Pengarna drogs av men fick inga polletter. Dessutom. Spelinställningen tillåter inte att lämna in ett klagomål och även forumet har problem med att ladda klagomål.
Bra spel 👍 men kan du snälla ta bort annonserna. Sammantaget är det ett fantastiskt spel 👍 vänligen ta bort den här annonsen och ge bättre priser på premiumbox och premiumpack
Super Mechs ایکشن jmuz
Det här spelet är roligt men det är väldigt svårt att få tag på bra föremål eftersom den här uppdateringen vill ha den gamla versionen där du kan köpa lådor från mynt eftersom token är väldigt väldigt sällsynt och du kan bara få dem gratis genom att göra prestationer och gå med i evenemang som jag kommer att betyg 5 om du fixar det här spelet, fixa det
Detta är ett bra och mycket bra spel som krigsrobot men vi kan inte köpa robotar utan bara delar av roboten
JAG ÄLSKAR ITTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!
Så i overlords håla på nivå 3 vid roboten (inte vagnarna) är det i princip omöjligt varje gång jag försöker. Jag får bara ut energi och jag kan inte ens döda honom ens med 2 energiökningar, snälla utvecklare, ersätt den roboten med 3 medelstora robotar som har 225-300 hälsa, jag skulle betygsätta 5 spelet är mycket bra och alla utom en nivå 26 med något bra vapen kan inte slå overlords den, tack om du svarade och nerverade roboten eller bytte ut den.
Jag älskar det här spelet men det är tråkigt att du raderade silverlådor och mixlådorna som du kunde köpa och lådorna för tokens brukade vara billigare. Det är väldigt svårt att få tag i bra vapen. eftersom du i den äldre versionen kunde få mytiska kort i mixboxar. Jag skulle älska om du kunde lägga tillbaka silverlådorna eller blanda de som du kunde köpa
Super Mechs Aksi bwts
Super Mechs የእንቅስቃሴ wvr
Ej funktionell för mig. Spelet lanseras och allt, men jag hade ett gammalt konto, ett mycket gammalt som verkade ha pengar på det och förmodligen fungerade vid den tiden. Startade om spelet idag och jag fick några lådor och pengar för att kompensera för det jag förlorade på förändringar aannndd.... och tom inventering...helt tom så inget sätt att göra en fungerande mekanik. Några timmar efter att jag fortfarande saknar ett chassi... kommer förmodligen att avinstalleras snart
Betala absolut för att vinna spel... Förr i tiden när vi faktiskt kunde köpa lådor med mynt... Men nu kan du bara köpa det med token vilket betyder att du måste köpa token med riktiga pengar... Ett sådant skräpspel ...
Jag gillar spelet men jag gillar inte fuskare illa nog att slösa tid på ett spel, men en som fuskar behöver inte fixa denna mega time skip bull är halt.😤
bra spel men också lite dåligt att spelet är dåligt
Svårt att föstå
Väldigt frustrerande. Spelet har potential, men ständiga uppgraderingar gör faktiskt spelandet sämre! Många fel i spelet som bromsar dina framsteg och gör att du missar något! När du rapporterar får du ett generiskt svar, då ignorerar speltillverkarna dig! Samma fel i 4 månader har faktiskt blivit värre! Mycket frustrerande, jag skulle välja ett annat spel!!!!
Varför det här spelet alltid ansluter till servern vänligen vänta... Han slutar inte jag återställer alltid det här spelet eftersom han inte öppnar jag väntar en timme men ansluter alltid till servern varje jag lägger mitt namn jag börjar alltid från början men mitt wifi är stark och utmärkt signal men det fungerar inte jag kommer att betygsätta detta 5 ★★★★★ när han arbetar.
Jag kommer att ge det 3 stjärnor för nu.. Sammantaget är det okej att spela det här spelet men jag saknar verkligen 1v1-mekaniken i arenan, snälla ta tillbaka jt.. Jag hoppas att du kan läsa detta..
Spelet är anständigt. Matchmaking är hemskt och många saker är extremt obalanserade.